Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.
Ukryj komunikat

Firma istnieje od 1995 roku

22 350 90 55 do 57

Oferta

Polityka Jakości

AQUACOMS Sp. z o.o. jako firma świadcząca usługi budowlane w zakresie kompleksowego wykonawstwa w systemie generalnego wykonawstwa oraz usługi związane z budową i organizacją terenów zielonych, a także usługi związane z rekultywacją, rewitalizacją i ochroną środowiska, dąży do osiągnięcia możliwie najwyższego poziomu jakości świadczonych usług oraz utrzymania i umacniania opinii o firmie jako rzetelnym i skutecznym partnerze biznesowym. Stosowanie zasad systemów wdrożonych w AQUACOMS Sp. z o.o. przyczynia się do wzrostu zaufania pomiędzy firmą a klientami i dostawcami, umacnia też wizerunek Spółki w oczach wszystkich podmiotów zainteresowanych efektami działalności naszej firmy w obszarach jakości oferowanych produktów i usług, oddziaływania na środowisko naturalne oraz zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy. Sprawne działanie nadzoru wewnętrznego sprawia, że wszystkie procesy są monitorowane pod względem skuteczności i efektywności, doskonalone oraz przystosowywane do ciągle zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych oraz do zmieniających się wymagań i oczekiwań klienta. Wysoka jakość produktów i usług wspierana jest ciągłą troską o środowisko naturalne oraz o bezpieczeństwo pracowników i dostawców. W dążeniu tym stawiamy sobie następujące cele:

 

- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i wymagania klienta

- Optymalizujemy koszty powierzonych zleceń

- Wdrażamy najnowocześniejsze technologie i rozwiązania

- Współpracujemy z solidnymi dostawcami, którzy spełniają wysokie wymagania

- Realizujemy zamówienia w ustalonym terminie

- Zabezpieczamy i rozwijamy infrastrukturę pozwalającą na realizację bieżącej i planowanej działalności przedsiębiorstwa

- Zatrudniamy wykwalifikowaną i kompetentną kadrę oraz stale podnosimy jej kwalifikacje

- Angażujemy wszystkich pracowników w stałe poprawianie jakości na każdym poziomie organizacyjnym

- Kształtujemy w pracownikach świadomości, że każdy z nich jest odpowiedzialny za wyznaczone przez firmę standardy jakości

- Analizujemy na bieżąco wykonywane zlecenia w celu poprawy jakości świadczonych w przyszłości usług

- Zapobiegamy powstawaniu błędów, zagrożeń i niebezpieczeństw

 

Zarząd Spółki jest odpowiedzialny za realizację niniejszej Polityki Jakości i gwarantuje, że jest ona zrozumiała dla pracowników na wszystkich szczeblach organizacji. Jednocześnie bierze odpowiedzialność za jej konsekwentne realizowanie w celu nieustannego podnoszenia standardów jakości wykonywanych przez naszą firmę usług.

home

LIMBA Sp. z o.o.

ul. Wólczyńska 133
01-919 Warszawa

Sekretariat

22 350 90 55 do 57

sekretariat@aquacoms.pl

KRS 0000418009
NIP 1182084290
REGON 146090553

Dział ofertowania

22 350 90 55 do 57, wew. 106 i 110

ofertowanie@aquacoms.pl

Pracujemy pn-pt
w godzinach 8-17